Artistportalen ett forum för musiker och producenter
Här hittar du både hobby- och professionella artister vare sej det gäller produktion eller bandmedlemmar.
Söker du efter ny trummis, basist, gitarrist... letar du efter nya band medlemmar eller vill du bara prata musik?

Då har du kommit rätt.

2013-10-29
Nu öppnar vi portarna officiellt! Välkommen att lägga in ditt band eller bara snacka musik

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaBandlista       Bli medlem - Lägg till ditt bandBli medlem - Lägg till ditt band 

Malmö: Kul, kreativt & välbetalt extraknäck finnes!

Bjud in en vän att läsa det här inlägget

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Forumindex -> Vocalister
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
Sven Sväng

Från: Malmö

InläggSkrivet: Lör Mar 31, 2007 4:28 pm    Rubrik: Malmö: Kul, kreativt & välbetalt extraknäck finnes! Citera

Spelpartner/sångare, gärna gitarrkunnig, sökes till etablerad barn- och familjeunderhållningsgrupp från Malmö. Vi har gjort många olika jobb - även riktigt stora - och hittills en CD. Musiken är nå’n slags catchy pop’n’roll med mycket humor och lite galen attityd – ganska långt från Gullan Bornemark, alltså… Kolla & lyssna på www.svenstures.se !

Du får gärna vara 30+, ha scenerfarenhet och humor. Någon sångstjärna behöver du definitivt inte vara, men du måste vara hyfsat tonsäker. Låtskrivarerfarenhet ett plus, men inget måste. Tveka inte! Hör av dig och kom och testa på ett riktigt kul, kreativt och dessutom välbetalt extraknäck, där scenkläderna aldrig kan bli för smaklösa!

/Sven Sväng, själv gammal hårdrockgitarrist…
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
MOGGE

InläggSkrivet: Tor Aug 21, 2008 4:06 pm    Rubrik: Citera

HALLO!!
MITT NAMN ÄR MORGAN DAHLQUIST OCH BLIR SKITSUGEN PÅ NÄR NI SKRIVER OM VAD NI SÖKER,
JAG ÄR EN SÅNGARE(ELLER MER ÄN ENTERTAINER),MINA GAMLA BANDMEDLEMMAR SA ALLTID ATT DET E EN JÄVLA TUR ATT JAG KAN SKOJA FÖR ANNARS HADE DEM HAFT TRÅKIGT...VET INTE VAD DEM MENAR.
JAG SLUTADE SJUNGA / SPELA ACK. GITARR NÄR JAG FICK BARN FÖR 4 ÅR SEDAN.
VI GJORDE CA 60-80 SPELNINGAR OM ÅRET I CA 3 ÅR..VI HADE SKITKUL!!
JAG SAKNAR DETTA OCH ÄR PRECIS DEN NI SÖKER.
NI KAN SE PÅ VÅR GAMLA HEMSIDA WWW.HALLPLATS102.SE
SE PÅ LITE BILDER ELLER NÅT, JAG ÄR LEADSÅNGARE DÄR.
DEN LITE GALNA ASSÅ..
RING MIG ELLER MAILA PÅ r_zettvall@hotmail.com SÅ KAN VI KANSKE SE OM VI FUNKAR IHOP.

M.V.H MORGAN
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Forumindex -> Vocalister Alla tider är GMT + 1 timme
Sida 1 av 1

Bjud in en vän att läsa det här inlägget
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet