Kategorier

 
     
Kommentarer
Spara text
 
   

Frukostbordet

Fredagen den 7 oktober år 1849.

Frukostbordet har blivit den plats, där jag kan utföra mina innersta önskemål. En plats där bara jag har kontrollen över vad som sker. Just denna morgon har jag bjudit in en speciell gäst, som sitter i stolen som står framför mig. En flicka, ack så vacker hon är! Hon är till och med vacker utan fingrarna på hennes små händer. På bordet har jag lagt skålen, som innehåller alla hennes smaskiga fingrar. Jag tar upp en utav dem och matar flickan med hennes egna fingrar.

Repet runtomkring hennes vrister förbjuder henne från att fly. Tårarna som rinner nerför hennes kinder får mig att känna en inre njutning, som fyller upp hela min kropp. Det är en så övertagande känsla att jag är tvingad till att vända bort min blick ifrån flickan för att lugna ner mig. Jag vänder min uppmärksamhet åter mot flickan. Jag betraktar henne. Allt hon gör får mig att rysa med behag. Flickan har bitit sig så hårt att hon blöder i sina läppar utav smärtan som jag har tillfogat hennes händer. Hon tittar på mig med en blick som säger att hon behöver mer mat.

Jag lyfter skålen och rör runt bland de delikata fingrarna. Ett finger fångar mitt intresse, ringfingret som har en förlovningsring på sig. Min kropp fylls återigen utav den underbara och sprudlande upphetsningen, nu när jag vet att jag kan lyckas erövra även upptagna damer. Jag lyfter upp mitt nya intresseobjekt och doppar ner ringfingret i smöret jag har, som står framme på bordet. Sedan för jag delikatessen till flickans mun och får henne att tugga och svälja fingret. Hon tittar på mig med en underlig blick, hon börjar att flåsa. Delar utav fingret måste ha satt sig i halsen på henne, för nu kämpar hon för att få luft. Jag noterar hennes beteende och tittar på min klocka för att se hur lång tid det tar för döden att inträffa. Efter 30 sekunder dör hon. Det ser jag för att hennes ögon är vidöppna och livlösa. Ack vad jag önskar att jag fick uppleva detta igen!


Av: Sarah Giercksky

 

 
 
 

 
Kommentera

Förnamn
 
   
Rubrik
 
   
E-post (Om du vill bli meddelad när någon skriver.)
 
   
Text

(Logga in för att kunna lägga till bild!)
För att skydda oss från spam, klicka i dom gröna rutorna!
Spam Check 2.0 © JW  D E S I G N