Kategorier

 
     
Kommentarer
Spara text
 
   

Båtresan

Det här är en historia från en av mina konferensresor med mitt fackförbund. Det var några år sedan när vi åkte på en konferenskryssning till Helsingfors med två nätters övernattning på hotell i Helsingfors.

I vår sektion på facket är det tyvärr flest kvinnor, inte många män ingår i våra sektioner inom förbundet. Det kan i och för sig givetvis bero på att det är 75% kvinnor som jobbar i vår bransch och bara 25% män. Det är klart att det då är svårt att få jämn könsfördelning i sektionerna.

Nåväl, vi började med en förmiddagskonferens på båten vi skulle åka med och därefter en mycket trevlig lunch. Båten lämnade sedan Stockholm kl 14.00. Konfererandet var som det brukar, intensivt, innehållsrikt och lärorikt samt kul. På varje konferensresa så är det dock några timmars fri tid som är inplanerat just för att konfererandet i sig är ganska tufft och innehåller mycket arbete, diskussioner, övningar, brainstorming, föreläsningar m.m. Så man behöver ha lite tid för sig själv emellan passen i konferensrummet/konferensrummen. Nåväl under ett av dessa tillfällen så satt jag helt ensam i baren en stund och tog en drink (som jag givetvis betalade själv och inte förbundet). Jag satt och filosofera och tänkte på helt andra saker… började tänka på att på ett sådant här ställe är det ju inte alldeles omöjligt att man träffar på någon snygging.

Jag hann inte mer än tänka så en stund så kom det en för mig helt okänd man gående mot mitt bord och han frågade om han fick slå sig ner. Det fick han förstås. Kändes lite konstigt att sitta där i en bar mitt på blanka eftermiddagen och prata med en okänd man över en drink. Han var trevlig och såg väldigt bra ut. Nu råkar jag vara en tjej som faller för grönögda män, ju mörkare grön desto bättre. Naturligtvis hade denna man supergröna ögon, mossgröna för att vara exakt, såg ut att vara ganska lång, typ 185-190 cm lång, lätt bredaxlad och såg rätt vältränad ut, kanske hockeyintresse eller liknande fysisk sport tänkte jag medans jag studerade honom. Vi småpratade om ditt och datt. Det visade sig att han hörde hemma i Stockholm precis som jag fast lite mer söder om stan än jag som är en norrortstyp. Han berättade att han var där på konferensresa med sitt företag precis som jag och han hade också bestämt sig för att ta sin lilla stund på egen hand i baren precis som jag. Han hette Eric och var 47 år, levde singel sedan ett par år tillbaka, hade 4 barn i åldrarna 15, 17, 20 och 22 år. Han arbetade på en större bank som hade sitt huvudkontor i Stockholm. Rätt mycket info som jag fått för att vara första gången vi träffas men å andra sidan är det väl sådant man brukar prata om när man träffar någon okänd, eller? Det var så längesedan jag själv varit ute och skaffat nya vänner så man kommer ju fan inte ihåg hur det var/är. Man har varit fast i sin relation i alldeles för många år så man har legat av sig charmsnacket… he he.. tänkte jag tyst för mig själv.









Vi konstaterade att vi växt upp på ungefär samma ställe vilket i sig var helt otroligt med tanke på hur stort Stockholm är. Ju mer vi pratade desto mer intresserad av honom blev jag, vi verkade ha varit på samma ställen och träffat samma slags människor men ändå aldrig mötts. Jag vet inte varför men det var något med honom som gjorde att jag gillade honom direkt, han kändes bekant men ändå inte på något konstigt sätt. Under tiden vi pratade kunde jag ju inte låta bli att studera honom lite granna, tyckte han var väldigt snygg faktiskt. Jag började fundera på om han hade snygg häck också, jag älskar nämligen snygga rumpor på karlar… och drar mig inte för att nypa i en snygg rumpa om jag ser någon som går förbi mitt bord, särskilt om jag tagit ett par drinkar eller ett par glas vin. Nu var det här mitt på eftermiddagen och jag hade inte druckit mer än ett glas vin så risken att jag skulle göra något sådant just när jag satt där och pratade var ganska liten, brukar spara sådant till middagen eller baren ännu senare, tänkte jag, så jag var väl inte alldeles jättemodig och fräck än nä.

Nåväl, det hade hunnit passera en hel timme och jag hade nästan glömt av tiden när jag kollade som hastigast på min klocka och sa spontant ”Shit vad tiden går fort när man har trevligt” varpå Eric log och sa att han också tänkte samma sak. Vi var båda tvungna att avsluta vår konversation och gå till våra respektive konferensrum för att ta sista passet där innan middagen och däremellan ska man hinna duscha och fixa till sig lite också inför middagen. Han gick före mig och jag passade då på att spana in hans häck och den var fanemej fin och sexig alltså. Jesus! vilken härlig rumpa, nu började naturligtvis den dunkande längtan i mitt sköte ta form, den rumpan skulle jag inte tacka nej till att få ta i ordentligt, tänkte jag och kom på mig själv med att vilja träffa honom igen, snarast helst! –”Vi kanske ses till middagen!” sa jag. -”Ja kanske det” svarade han. Sen gick vi åt varsitt håll.

Väl framme vid mitt konferensrum och satte mig på min plats tillsammans med mina kamrater. Efter en stund så började jag fnissa åt mig själv där jag satt och försökte lyssna intresserat på vad som sades i konferenslokalen. Men jag hade bara tankar på Eric och vartefter tiden gick så blev tankarna mer och mer sexfantasier. Jag undrade om jag hade nått min 40-årskris eller vad det var som gjorde att jag hade vilda fantasier om honom. En helt främmande kille som jag visserligen hade pratat med under 1 hel timme men ändå.

Alltså, nu började ju mitt underliv leva sitt eget liv, det är inte så djävla lätt eller kul att hantera det på en konferens! Men vad hade jag för val, det var ju bara att gilla läget och acceptera fakta, men tankarna ville inte försvinna. Mitt i en härlig diskussion i konferensrummet började jag fnissa ganska mycket, jag såg nämligen framför mig hur jag och den här Eric var inne på toa och hade häftigt sex… herregud, på en toa, på en Finlandsbåt!! Där vem som helst skulle kunna komma in när som helst. He he. Det var ju helt sjukt. Mina kollegor i rummet frågade vad jag fnissade åt. ”-Eh, ingenting sa jag” ursäktande, dom skulle bara veta vad jag satt och fantiserade om. Jag gjorde verkligen mitt bästa för att koncentrera mig på konferensen men det bara gick inte.





Jag såg bara flera scener flimra framför mina näthinnor där jag hade härligt fritt sex med den här Eric och jag blev fan riktigt kåt på kuppen också. Min närmaste kollega frågade lite försynt vad jag höll på med egentligen, men jag kunde inget annat säga än att det inte var något, tänkte bara på en kul grej, sa jag. Jag kunde ju inte gärna berätta vad jag tänkte på. Jag började känna hur jag blev våt innanför mina trosor och ett stigande behov av sex inträdde. Hungrig som fan på Eric blev jag och jag började verkligen hoppas på att jag skulle få träffa honom vid middagen eller kanske ännu senare efter middagen i baren.

Jag skulle fanemej gå till baren direkt efter middagen och sitta där bra länge för att kolla om han dyker upp. Chansen att få träffa honom igen var ju rätt stor, trots allt! Fan jag har inte förfört en karl på 15 år. Hur fan gör man det på bästa sätt nu då? Började jag tänka, det började anta lite planer i mitt huvud. Men tänk om han är helt ointresserad av mig, är kanske gay. Äh, det är inte troligt med tanke på att han varit gift och har fyra barn… hmm.. ointresserad av mig… näää då skulle han inte kommit och satt sig vid mitt bord idag… Mina tankar snurrade runt en del kan man väl lugnt säga. Jag hade inga sexiga underkläder med mig heller, bara vanliga ordinära, fan vad trist, shit! Jag får gå till shopen, men vafan där har dom inget sådant heller. Så kom jag och tänka på en sak som jag hört några gånger, nästan alla karlar fantiserar om kvinnor i högklackat och korta kjolar utan trosor… det kanske kan vara något.. he he… värt att pröva tänkte jag. Jag hade i alla fall stay-ups, högklackade skor och kort kjol så det fanns förutsättningar i alla fall tänkte jag. Får väl fan göra det bästa av situationen helt enkelt. Jag ringde till min bästa kompis och berättade om det som hänt och hur jag börjat tänka. Hon bara skrattade och sa att jag skulle fan köra på och se om det gav något, så jag tänkte att jag gör fan det så får vi se vad det blir. Går det åt helvete så gör det och blir det skitbra kanske vi kan ses igen efter båtresan.

Med dessa tankar i mitt huvud började jag kolla runt på båten efter Eric, men han syntes inte till någonstans. Jag gick till min hytt för att fixa till mig, jaa just det, jag hade tänkt att fixa till mig ganska direkt och ta en dusch men vad gör jag, jo jag lägger mig på min säng i hytten och börjar smeka mig själv istället. Ju mer jag tänkte på sex med Eric, ju intensivare började jag smeka mig själv med händerna (något annat har inte jag med mig på konferensresor i alla fall). Efter en bra stund fick jag i alla fall en tillräckligt skön orgasm som gav mig en skön tillfällig tillfredsställelse efteråt. Jag gick därefter in i duschen och duschade lite extra länge i det heta vattnet strilande ner över min upphettade kropp. Vattendropparna droppade ner på golvet från mina styva bröstvårtor, allt för att jag tänkte på denna Eric. Man började ju undra vad han hade för slags effekt på mig alltså. Började fundera på om jag blivit helt knäpp men konstaterade att jag nog inte var knäppare än andra kvinnor som attraherats av en sexig man och gick omkring och var kåt.











Efter duschen så tog jag på mig mina svarta stay-ups som går upp på halva låret, satte fötterna i mina högklackade pumps och drog på mig min korta kjol och den tillhörande urringade tröjan, trosorna skippade jag ifall jag skulle springa på Eric. Jag gick till mina kollegor vid middagsbordet och satte mig vid min närmaste kollega och började prata om allt möjligt. Middagen var väldigt trevlig och jag glömde bort Eric en stund och ägnade istället tid till mina kollegor. Efter avslutad middag så var det väl ungefär hälften som tänkte gå iväg till baren, jag var en av dem. Vi gick dit. Jag beställde en drink och gick och satte mig vid ett bord för flera personer, mina kollegor kom strax efter med sina glas. Vi satte oss och pratade om allt möjligt. Det blev dans efter ett tag och det var några modiga som började dansa. Ju fler som började desto fler gick det till dansgolvet, till slut satt jag ensam kvar vid bordet och min ena kollega gick till baren för att beställa en drink till vilket jag också gjort. Jag var nu inne på min tredje drink och kände mig lite modigare he he.. Började förstås kolla efter Eric igen, men jag såg inte till honom. Satt istället och tänkte på honom och märkte inte ens den karl som var på väg till mitt bord och som plötsligt frågade om jag ville dansa, jag väcktes upp ur mina snuskiga tankar och vred på huvudet för att svara på frågan om dansen. Det var Eric! Han hade plötsligt dykt upp från ingenstans och frågade mig om jag ville dansa. Klart jag ville det.

Vi gick ner på dansgolvet och dansade ett par danser till 80-talsdiskomusik, efter en stund kom det en lugn tryckare… Äntligen fick jag stå riktigt nära Eric. Under dansen kände jag hur mitt underliv åter igen blivit vått och kladdigt, redo för Erics kuk. Jag kunde ju inte låta bli att sätta mina båda händer på hans rumpa och ta rejält tag om den. Jag viskade till Eric ”vilken sexig och härlig häck du har”, Eric började andas lite snabbare, vi började kyssas ordentligt, Erics kyssar gjorde mig förbannat kåt. Jag tryckte mitt underliv mot hans för jag kunde bara inte låta bli. Efter en stund var jag så kåt så jag flyttade upp mina händer till hans rygg, jag drog upp hans skjorta och började smeka hans rygg. Att stå där i min korta kjol utan trosor och vara våt och kåt förstärkte min känsla ytterligare när Erics händer hamnade på min rumpa i denna böljande dans. Jag blev kåt som fan av att dansa med Eric, jag kände att något hänt i hans byxor också, det var något som växte sig större och större där. Bara känslan av att känna hans kuk resa sig och bli påtagligt hård mellan mina ben under denna dans med bara hans tunna byxor emellan, höll på att driva mig till vansinne. Vi började kyssas mycket intensivt i denna dans, hans händer höll hårt om min rumpa och han måste ha upptäckt att jag inte hade några trosor eftersom han viskade till mig i örat ”har du inga trosor på dig ikväll?” nää svarade jag. Det svaret fick Eric att bli djävligt kåt, han frågade om vi inte kunde gå till hans eller min hytt. Klart jag sa ja till det.













Vi gick till hans hytt. Vi hann inte mer än in genom dörren så hade vi klätt av oss hälften av våra kläder. När min tröja, min behå och min kjol var avlägsnade och jag endast hade mina strumpor och högklackade skor på mig så sa Eric ”du är så djävla sexig och snygg, behåll det där på älskling. Han stod iklädd bara sina byxor och kramade mig jättemycket, smekte mig över hela kroppen, han kramade mina bröst härligt och intensivt, sög på mina bröstvårtor, drog sin tunga över min höft. Jag började gny och andades fortare. Eric drog sina fingrar genom mitt hår, ner över ryggen och skinkorna, lät dom lätt svepa över mina höfter, ner längs ljumskarna och mellan mina ben. Jag kände att där hade det runnit av min kåthet utefter mina lårs insida, Eric lät sina händer glida på insidan av min fuktiga lår, lät sina fingrar söka sig till mitt våta och dunkande sköte, där han började smeka mig med sina fingrar. Eric viskade ”du var mig en djävla kåt brud, vad underbart! Jag måste smaka lite på dig.” Jag särade lätt på mina ben där jag stod på golvet, Eric utnyttjade genast detta läge till att låta sina fingrar glida in i mig samtidigt som han slickade mig runt mitt dunkande dyvåta sköte tills jag började andas så djävla snabbt, började stöna och nästan skrika. Då tog Eric tag i mig och lade ner mig på rygg i sängen, särade på mina ben och började varsamt slicka min blöta fitta. Det dröjde fan inte länge förrän jag fick min första orgasm, jag vred mig som en galen orm och jag slet i allt jag kom åt, Eric mumsade i sig för glatta livet. Det var så inihelvete skönt att jag trodde jag skulle svimma. Eric lät sin tunga fortsätta upp över min hungrande kropp mot min mun, vi kysstes djup och intensivt, han höll om mig hårt. Där låg vi tätt, tätt intill varandra och kysstes, jag kände att hans kuk var färdig att spränga hans brallor så jag sa till Eric, att nu var det väl dags att han lade sig ner på rygg i sängen. Det gjorde han.

Jag måste ta av dig dina brallor nu så jag får se vad du har för smaskigt innanför dom. Jag tog tag om hans byxlinning och knäppte upp knappen, drog ner dragkedjan långsamt, drog ner han byxor som jag drog av honom helt och slängde bredvid sängen, kvar var bara hans svarta kalsonger, jag drog min tunga längs hans linning på kalsongerna, tog tag i hans kuk som var härligt hård och stod för fullt samtidigt som jag kysste honom. Han började andas riktigt snabbt, han började mumla kåta ord till mig, viskade mitt namn, han tog tag i mitt hår och mitt huvud, jag visste vad han ville, så jag tänkte, varför inte. Jag drog därefter ner hans kalsingar ända ner till fötterna och drog av dom, sen tog jag ett varsamt men stadigt tag om hans kuk med ena handen och hans pung med den andra, jag drog min tunga långsamt över hela hans kuk, han började andas djävligt fort och sen började han frusta och stöna som en brunstig hingst, efter en liten stund lät jag mina läppar slutas runt hans kuk, jag började rytmiskt suga hans kuk samtidigt som jag masserade lätt hans pung med ena handen. Eric började stöna och vråla ordentligt och skrek ”fan, vad du är gudomlig, jag tror jag är i himmelriket – men fan, jag vill sätta på dig också, jag vill knulla din härliga blöta fitta” skrek han till slut ” Han tog tag om mitt huvud och drog mig uppåt mot sina läppar och började kyssa mig intensivt. Han rullade runt så jag hamnade underst, han tog tag i mina handleder och höll mig hårt runt dem, hans mun sökte min och vi kysstes igen.




Min andning ökade dramatiskt, han lät sin tunga glida lätt över mina bröst, han mumlade att han ville knulla min härliga fitta nu, när han började säga sådana snuskiga ord blev jag ännu mer upphetsad och kåt så jag började vrida mig och skrika efter hans kuk för nu ville jag fan ha den i mig. Du ska få kuk älskling, du ska få kuk som du fan aldrig glömmer skrek han. Han drog isär mina ben och lät sin hårda kuk leka med min drypande fitta. När jag skrek att jag ville ha kuk så fick jag det djävlar mig med besked. Han trängde in i mig med en djävla fart, han började frenetsikt knulla mig som en besatt galning, jag bara skrek av vällust, han började igen frusta och stånka som en hel djävla häst. Djävlar vad han var bra på att knulla min fitta, jag trodde fan jag skulle få spader, det dröjde inte så lång stund innan min kropp började vrida och vända sig och jag började stöna och skrika som fan, detta eggade honom fördjävligt mycket så han började knulla mig ännu fortare och ännu hårdare, jag trodde sängdjäveln skulle gå sönder, jag fick min andra orgasm för kvällen, denna gången var den stark som fan så jag blev nästan skraj av mitt eget skrik av vällust, direkt efter mig så kom han i mig som fan, jag trodde det aldrig skulle ta slut. Hur djävla länge hade han samlat egentligen hann jag tänka… Han lade av ett riktigt avgrundsvrål av vällust.. Fyfan vad skönt det var! Helvete jag trodde jag skulle svimma.

Efteråt var vi helt slut bägge två, Eric föll ihop av utmattning ovanpå mig. Där låg vi och försökte hitta våra andningsrytmer igen i efterdyningarna av våra härliga orgasmer. Det var fan åratal sedan jag fick två orgasmer samma kväll. Eric sa att jag var hans livs bästa knull. Ingen hade gett honom sådan känsla som jag lyckades göra. Det är naturligtvis det bästa som finns att höra av en sexig karl när man är en kvinna som jag. Han sa att han aldrig hade varit med om en sådan tjej som jag.

När vi hittat våra ordinarie andningsrytmer så låg vi i sängen och kelade. Vi kramades och kysstes om vartannat. Efter en bra stund låg vi bara i varandras armar och höll om varandra. Vi var nöjda och lyckliga bägge två. Vi började prata lite. Han undrade hur länge jag skulle vara kvar på båten och om vi skulle sova på båten och åka hem dagen efter igen eller hur vi skulle göra. Jag berättade att vi skulle sova en natt på båten, sen gå i land i Helsingfors på morgonen och ta in på hotell där en natt och konferera dagen efter på hotellet och åka tillbaka till Stockholm på kvällen. Eric berättade att hans företag hade planerat ungefär likadant. Så vi skulle därmed få fler tillfällen att ses.


Mrs H.

 

 
 
 

  Båtresan | Novellen | Noveller

Volvo 262

O K I Du manen i Dingle jag mycket Glad din blåa Volvo de var en mycket bra Bil jag fixade DLSPOLISRADIO Jag tankade Bilen Skulle byta Nycklar men jag fick Extra Ljus som skulle på Jag glömde skata Bilen nu har jag ville ha Burk på Så kom Nyår så hamnade jag På GÄSTIS i HUNNEBOSTRAND så möte jag en Kvinna från Hedekas hon är Norsk vi prata & Drack något som inte jag skulle Så tappade jag Nycken till Bilen sedan pratade en Kille visa Bilen så kan jag tro på att du har en Volvo Jag får inte Sköra Bilen nu jag dricker jag Hittade inte Nycken jag råkade starta Bilen jag satt och Nyktra till i Bilen jag mins jag hamnade i Tossene Jo POLISRADION sökte en Bil mins jag sedan Krockade Bilen Vet någon vem tog Nycken Vägen bara undrar Jag vill ha en sådan Motor på VOLVON Dingle ?
/// Lind Torgny


Sagan om Rut

Hej jag Saknar Skol Pryon Hon pratade med min Mamma En morgon sa Hon jag vill Vara din Mamma jag blev glad Jag vill att du är min Kvinna Jag tror jag sa fel Hon ville jag skulle möta Hon i Stan Jag ville men Jag bodde på Landet O K I FICK jag sova över så hade Jag tagit Bussen in Jag har möt Kvinnan Hon har Barn Skörkort hon mycket fin Jag skulle vilja möta hon All MIN FÖRHOPNING Bara ramla i hop Jag älska Hon Jag ville vi skulle vara i Småland & ha varandra Hon mins om Hon Hittar Sagan so skulle vara Vi i dag Nu är jag snart 50 år KRAM ?
/// Leif Torgny




Kommentera

Förnamn
 
   
Rubrik
 
   
E-post (Om du vill bli meddelad när någon skriver.)
 
   
Text

(Logga in för att kunna lägga till bild!)
För att skydda oss från spam, klicka i dom gröna rutorna!
Spam Check 2.0 © JW  D E S I G N